About

Friday 7 October 2011

Cara block websites (tutorial / download).

Salam..

Kali ini saya nak tunjuk bagi software yang boleh block web site,hanya tuan yang ada password sahaja yang boleh buka.Mungkin ibu bapa di rumah mempunyai anak yang agak nakal ataupun yang baru kenal erti dunia sekarang,hehe..Maksud saya mungkin ibu bapa nak block website-website lucah,zaman sekarang terlalu banyak website lucah,mungkin juga ibu bapa nak block facebook,yela kalau anak diaorang dah dapat bukak facebook sampai tak ingat dunia,kerja sekolah pun malas nak buat..tapi saya bukan macam tu,zaman saya sekolah dulu,facebook pun tak ada lagi..huhu..Untuk download software yang boleh block web site,ada di bawah,dan saya sediakan video tutorial cara-cara gunakan software ini..


WEBSITE BLOCK :


Cara Guna (video tutorial) :




by-akem(small-pc-maintenance.blogspot.com)

Sekiranya korang berminat entry saya kali ini,sila klik "like" di atas atau pun komen di bawah :) <3

0 comments:

comment blog ini

Blogger news

Image and video hosting by TinyPic