About

Sunday 25 September 2011

cara download subtitle untuk movie (tutorial)


Salam,Hye..
Kali ini saya nak ajar cara-cara nak download subtitle untuk movie..Korang mesti penah download movie cerita-cerita orang puteh atau cerita cina ke,tapi tak ada subtitle,mesti korang tak faham apa orang tu cakap dalam movie tu kan..korang pun jadi bela,sebab bukan semua orang boleh faham kan..Sebab ini la saya buat video tutorial..cara-cara download subtitle untuk movie..Ok korang tangok ,layan dan faham kan cara-cara yang aku tunjuk kan dalam video, yang aku buat di bawah ini k.. 



Klik Di Sini Untuk Download Subtitle Movie :
SUBTITLE MOVIE

Selamat mencuba :) <3

by-akem (small-pc-maintenance.blogspot.com)

Sekiranya korang berminat entry saya kali ini,sila klik "like" di atas atau pun komen di bawah :) <3

0 comments:

comment blog ini

Blogger news

Image and video hosting by TinyPic