About

Monday 26 September 2011

Cara install Internet Download Manager(tutorial and download)


Salam . .

Kali ini saya nak ajar cara-cara nak install "Internet Download Manager"(idm). .Kegunaan untuk download laju daripada kita download dengan menggunakan cara biasa.Dengan menggunakan IDM ini,proses untuk download lebih mudah dan laju..nak download movie pun cepat,nak download apa saja pun boleh jugak..Di sini saya sudah sediakan video tutorial yang saya buat sendiri seperti di bawah ini..cuba faham langkah-langkah yang saya tunjuk kan dalam video di bawah ini.. 



Untuk Download Klik Di Bawah :

Selamat Mencuba :)


by-akem (small-pc-maintenance.blogspot.com)

Sekiranya korang berminat entry saya kali ini,sila klik "like" di atas atau pun komen di bawah :) <3

0 comments:

comment blog ini

Blogger news

Image and video hosting by TinyPic