About

Monday 26 September 2011

Cara download video di youtube dengan mudah dan cepat (tutorial)


Kali ini saya nak tunjuk kan cara-cara download youtube dengan mudah dan cepat..entry kali saya buat di sebab kan ada kawan di facebook tanya saya,bagaimana nak download youtube??dan saya tak balas pun,bagi saya nak download youtube paling senang,tapi ada juga yang tak tahu,sebab ini la saya buat video cara-cara downloa youtube dengan mudah menggunakan "Internet Download Manager"(IDM)..ada macam-macam cara nak download video di youtube,ada yang menggunakan software "you tube Downloader" , "real player" dan macam-macam lagi..tapi saya lebih suka menggunakan hikmat IDM ini,sebab ia lebih senang dan cepat.hanya klik pada Download sahaja..Korang boleh tengok video yang buat sendiri di bawah ini,cara-cara untuk download video dari youtube :)



Untuk Dapat Kan IDM lihat entry saya yang lepas,sila klik

Selamat Mencuba :)

by-akem (small-pc-maintenance.blogspot.com)

Sekiranya korang berminat entry saya kali ini,sila klik "like" di atas atau pun komen di bawah :) <3

0 comments:

comment blog ini

Blogger news

Image and video hosting by TinyPic